Stejně jako děti i my
přijímáme výzvy
života k učení
PROJEKTY ŠKOLY
Rozvíjíme se
pro kvalitu učení
Jako škola realizujeme nebo se zapojujeme do vzdělávacích projektů různorodého charakteru. Jejich společným jmenovatelem je rozvoj učitelů i školy jako takové.
Growth Mindset: Podpora
růstového myšlení prostřednictvím formativního hodnocení
Grantový program
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Registrační číslo projektu
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008263
Doba realizace projektu
1. 7. 2018 až 30. 6. 2021
Rozpočet projektu
19 402 750,51 Kč
Vznikne síť vybraných deseti základních škol s intenzivním zájmem o formativní hodnocení a jeho zavádění do výuky. Předpokládaný počet zapojených pedagogů bude minimálně 50 osob. Projekt počítá
s podporou učitelů od lektorů, mentorů
a vedoucích formativních skupin. Učitelé budou mít možnost si své vzdělávání v rámci projektu ve velké míře individuálně nastavit. Výstupy projektu vzniknou v souladu
s výzvou a budou mít vysokou odbornou
a praktickou úroveň.
Šablony II pro 4. ZŠ Heuréka
Grantový program
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Registrační číslo projektu
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0015314
Doba realizace projektu
1. 9. 2019 až 31. 8. 2021
Rozpočet projektu
448 508 Kč
Program Šablony II podpořil aktivity školy, mezi které patřilo financování školního asistenta v rámci personální podpory škol
a personální podpory školní družiny / školního klubu.
Šíření příkladů dobré praxe škol
Grantový program
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Registrační číslo projektu
CZ.02.3.68/0.0/0.0/8_067/0012374
Doba realizace projektu
1. 1. 2020 - 31. 12. 2022
Rozpočet projektu
8 416 260 Kč
Projekt vytváří podmínky a uskutečňuje přenos inovativních způsobů využívání digitálních technologií ve výuce na prvním stupni na šest zapojených škol. Specifikem projektu je práce s malými školami (včetně malotřídek), které materiální a personální podporu v oblasti využívání digitálních technologií potřebují nejvíce. Další specifikum projektu představuje skutečnost, že vzorová škola využívá ICT integrující formou v souvislosti s konceptem velkých otázek a badatelsky orientovanou výukou.
Šablony III pro 4. ZŠ Heuréka
Grantový program
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Registrační číslo projektu
CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0021942
Doba realizace projektu
1. 1. 2022 až 30. 6. 2023
Rozpočet projektu
267 495 Kč
Program Šablony III podporuje aktivity školy, mezi které patří financování školního asistenta v rámci personální podpory škol
a realizace projektového dne.
Vybavení základní školy
Grantový program
Podpora projektů konečných žadatelů naplňující cíle SCLLD příslušné MAS
Registrační číslo projektu
14/000/00000/120/000004
Doba realizace projektu
31. 3. 2022 až 17. 8. 2022
Rozpočet projektu
890 079 Kč
Projekt je zaměřený na pořízení technologií
a vybavení pro aktivity základní školy. Konkrétně se jedná o vybavení (i.) tří kmenových učeben prvního stupně vybavením pro běžnou práci v kmenových třídách. Dále (ii.) a v rámci limitu 30% výdajů pořídíme venkovní mobiliář a herní prvky na školní zahradu.
Digitalizujeme školu
DIGIPOMŮCKY
Grantový program
Realizace investice národního plánu obnovy - Komponenta 3.1
Registrační číslo projektu
0344/DIGIPOMUCKY/2022
Doba realizace projektu
1.1.2022 - 31.12.2022
Rozpočet projektu
64 000 Kč
Účelem dotace pro základní školy
a gymnázia je pořízení digitálních učebních pomůcek – pokročilých digitálních technologií využitelných pro rozvoj informatického myšlení žáků a jejich digitálních kompetencí. V odůvodněných případech lze finanční prostředky použít i za účelem pořízení základních digitálních zařízení, např. notebooky, ultrabooky, chromebooky, tablety, mobilní telefony apod. včetně příslušenství, tj. nabíjecí boxy, obaly apod.
Digitalizujeme školu
DIGIPROPAST
Grantový program
Realizace investice národního plánu obnovy - Komponenta 3.1
Registrační číslo projektu
0325/DIGIPROPAST/2022
Doba realizace projektu
1.1.2022 - 31.12.2022
Rozpočet projektu
19 000 Kč
Účelem dotace je přispět k prevenci digitální propasti snížením nerovností mezi žáky
v přístupu ke kvalitnímu vzdělání, které by byly způsobeny nedostatečným technickým vybavením mobilními digitálními technologiemi. Dotaci je příjemce oprávněn použít za účelem pořízení mobilních digitálních technologií. Dle potřeby
a vlastního uvážení je bude příjemce zapůjčovat žákům s cílem, aby žáci měli
k dispozici mobilní digitální zařízení pro běžnou výuku a výuku distančním způsobem.